Friday, January 7, 2011

~:: debaran kian terasa ::~

Bismillahirrahmanirrahim...masa untuk Update blog~

" Nor Faizah Sarani Noorul Hidayah Norien BintHawa Syarifah Nurul Nadiah Farhana Rahmat Natasyashazlin Abdullah sila check perubahan tarikh pengambilan KPLI SR n j-QAF...."

 Itulah mesej Fb yang di tag oleh salah seorang rakan saya. Makluman berkenaan pindaan tarikh pengambilan Kursus Perguruan Lepasan Ijazah(KPLI) Sekolah Rendah dan J-Qaf 2011.. Tarikh pengumuman keputusan temuduga KPLI pada 22 Januari 2011 di pinda ke tarikh 17 Januari 2011. Apakah keputusan yang bakal saya peroleh nanti?

Adakah.......


" Tahniah, permohonan anda berjaya "


atau


" Maaf, permohonan anda tidak berjaya. "

Ya Allah semakin berdebar menanti saat itu..Saya redha dengan ketentuan itu nanti..Allah lagi mengetahui yang terbaik untuk hambaNya..


  اللَّهُمَّ إني أسْألُكَ الفَوْزَ عِنْدَ القَضَاءِ وَمَنَازِلَ الشُهَدآءِ وَعَيْشَ السُّعَدآءِ وَالنَّصْرُ عَلَى الأعْدآءِ

“Ya Allah, kami memohon daripada-Mu kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada’, dan kehidupan mereka yang bahagia serta kemenangan ke atas musuh”.

Kepada rakan-rakan seperjuangan..semoga kita sama-sama berjaya.. Andai bukan untuk kita di saat ini, pasti akan di gantikan dengan yang lain pada masa akan datang..

"tut tut..tut tut..."
-------> reminder berbunyi menandakan masa untuk tidur...
Alamak..masa tidur dah sampai..Ok..Jumpa lagi..


sekian, terima kasih..

p/s: Bismillah..Allahumma bismika ahya wa amut...
zZzZzZZzZzZ... 

Wassalam...







No comments:

Post a Comment